Warning: Attempt to read property "published_at" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 93

Warning: Attempt to read property "last_modified" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 94

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 9000M

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 11672598 دسته:

توضیحات

امکان اتصال همزمان ست موس و کیبورد بی سیم رپو 9000M

این محصول هوشمند قادر است تا به چند وسیله به طور همزمان متصل شود. شما می‌توانید این موس و کیبورد را به آسانی به چندین کامپیوتر و یا وسیله‌ی دیگر متصل کرده و از آنها استفاده کنید. این محصول با ساده کردن مراحل استفاده به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مشکل و صرف زمان طولانی، تجربه‌ی عالی از انجام چندین کار به صورت همزمان داشته باشید.

سوئیچ هوشمند موجود به شما این اطمینان را می‌دهد تا بدون مشکل و با ثبات بیشتر بین بلوتوث‌های نسخه 3.0، 4.0، و دانگل بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی جا به جا شوید. از آن گذشته شما می‌توانید در صورت نیاز، از پورت USB این محصول استفاده کرده و به راحتی به کارهای خود بپردازید.

طراحی فوق باریک

کیبورد این محصول دارای ضخامت 5.6 میلی‌متری بوده و بدنه‌ی آن از استیل ضد لک است. این کیبورد دارای ویژگی‌هایی نظیر پنل آلومینیومی، امکان دسترسی راحت تر به تمامی کلیدها، و فاصله مناسب کلیدها نصبت به یکدیگر بوده و برای شما راحتی و دوام را به ارمغان خواهد آورد.

وزن 500 گرم
نوع اتصال بی‌سیم
منبع تغذیه باتری
سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز ، مک ، اندروید ، ios
نوع رابط دانگل USB
محدوده دقت 1600 تا 3200
قابلیت‌های کیبورد حروف حک شده فارسی
سایر قابلیت‌های صفحه کلید دارای حروف فارسی ، بدون صفحه کلید اعداد
ابعاد ماوس 100×61×36 میلی‌متر
وزن ماوس 72 گرم
تعداد کلیدهای ماوس 4 عدد
نوع حسگر ماوس اپتیکال